HTML

-g- blogja

Talán versek. Újak mindenképp, olykor régiek, és ami még jön.

Friss topikok

  • Ravaszdi: Ez nekem tetszik, különösen az utolsó két sor. Előtte van egy-két kimódolt, vagy nyelvtanilag bicc... (2010.04.24. 23:59) Ízek
  • Tamas: na ez k*rva jó volt, grat! (2010.02.04. 20:18) Puttó
  • Ravaszdi: csak stilisztikai dolgokat szúrok most ki, globálisan majd később: a "szórhassa" alak szerint kéze... (2009.12.20. 22:22) 14 szoba éjjelente
  • Tamas: wow! (2009.10.29. 18:47) Formás kis ősz
  • Tamas: szabad. u.i. ez a legravaszabb captcha amit eddig láttam. (2009.10.14. 13:43) Szabad-e üres szobában böfögni?

Linkblog

"Ez az enyém és nem másé."

2009.09.09. 21:04 Nimandi

Átutazó

 

Csak átutazó

Már nem óvodás voltam,
nem volt bevarrva bugyimba, kistrikómba a hal, a jelem,
már stenciljavító rózsaszín a körmöm,
mint irodafiókba hányt gémkapcsok, radírok, sok kacat,
véletlenszerű egymáshoz rendelés a testem,
már tudtam a szeretkezés abszurditását, de nem hittem el,
már láttam valaki farkát, földöntúli volt,
mint a fül vagy a köldök, titkolnivaló térgörbület,
de még nem láttam magam a kistükörben,
s a Rorschach-teszten még kagyló volt vagy pillangó a pina.

A képet innen loptam, biztos nem bánják. http://wedkomania.pl

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kisge.blog.hu/api/trackback/id/tr261371858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mátaykata 2009.09.09. 23:45:11

"már láttam valaki farkát, földöntúli volt"

Ezen jót mosolyogtam. Pszichológus lányaként olvastam a verset, és bizony megfogott. Mégis befejezetlennek érzem a verset.Nem tudnám pontosan megmondani, hogy mi hiányzik, talán a felnövés pillanata hiányzik, talán jó is, hogy nincs ott, talán épp ez a vers célja, ennek a hiányérzetnek a tudatosítása az olvasóban... (?)

Ez a sor zseniális: "véletlenszerű egymáshoz rendelés a testem"
süti beállítások módosítása