HTML

-g- blogja

Talán versek. Újak mindenképp, olykor régiek, és ami még jön.

Friss topikok

  • Ravaszdi: Ez nekem tetszik, különösen az utolsó két sor. Előtte van egy-két kimódolt, vagy nyelvtanilag bicc... (2010.04.24. 23:59) Ízek
  • Tamas: na ez k*rva jó volt, grat! (2010.02.04. 20:18) Puttó
  • Ravaszdi: csak stilisztikai dolgokat szúrok most ki, globálisan majd később: a "szórhassa" alak szerint kéze... (2009.12.20. 22:22) 14 szoba éjjelente
  • Tamas: wow! (2009.10.29. 18:47) Formás kis ősz
  • Tamas: szabad. u.i. ez a legravaszabb captcha amit eddig láttam. (2009.10.14. 13:43) Szabad-e üres szobában böfögni?

Linkblog

"Ez az enyém és nem másé."

2009.09.26. 19:22 Nimandi

Szössz

Címkék: vicces szosszenet

 

Kedves Anna Doktor!

Néhány napja szerelmes lettem Paul Austerbe egy könyvesbolt kirakatában megpillantott hátsóborító fotó miatt.
Az a baj, hogy aztán kiderült, könyveihez bárki hozzájuthat, mindenki azt hiheti, Auster neki és csakis neki ír, holott biztos vagyok benne, én értem meg igazán, és azt hiszem,
hogy ő is érez valamit. Mit tegyek?

Gabriella


Kedves Gabriella!

Amit most átélsz, azt minden egészséges nő átéli életében legalább egyszer. Paul Auster hátsóborító fotója valóban gyönyörű, ám, és ezt biztos nehéz most elhinned, talán néhány hét, és már George Simenon vagy Thomas Pynchon borítójával álmodsz.
Azt is tudnod kell, ma már nem mindenki él. A tanácsom az, lapozgass bátran, szinte mindenhez hozzájuthatsz, és minden bizonnyal lesz néhány olyan hátsóborító fotó, amely csak a te fiókodban lesz elérhető.

Anna Doktor

A képet innen loptam:
http://paintalicious.org/2008/11/20/thomas-allens-book-art-photography

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kisge.blog.hu/api/trackback/id/tr941409171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása